Ga naar inhoud

Tabbladen


jetske

Aanbevolen berichten

Ik werk met IE en heb op de startpagina google staan .En ik werk met tabbladen .

Sinds een dag of vier als ik internet open doe gaan er dadelijk van bij de start 2 tabbladen open alhoewel ik er niet om gevraag heb ik doe nog maar net internet open .

Nu ben ik zelf al gaan kijken bij internet opties en dan tabbladen heb al een paar dingen veranderd.

Maar dat hielp ook niet.

Dus dacht ik zet het gewoon eens allemaal terug zoals het was maar ook dat hielp niet .

Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit weg te krijgen .

Zouden jullie mij mss kunnen helpen .

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, fijn te horen dat het probleem is opgelost :-)

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik niet als het hier mee te maken heeft Maar de pc blockeerd af en toe ( al een tijdje hoor ) .

Ik heb het nog niet gehad maar mijn man wel en hij verteld dat hij dan niets meer kan niet internet niet de pc hij moet hem dan volledig af zetten en opnieuw opstarten .

Sorry hij vertelde me dit net pas omdat ik vertelde dat het probleem opgelost was .

Moest het hier totaal niets mee te maken hebben doe ik dit wel in een andere topic zetten is geen probleem hoor .

Toch alvast bedankt voor u hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

De problemen die je beschrijft lijken me in elk geval niet gerelateerd aan het probleem met de tabbladen. Mocht dit probleem frequent optreden stel ik voor dat je een nieuw topic aanmaakt in de Windows sectie met daarin deze klachtenomschrijving. Voeg er dan eveneens aan toe wanneer de problemen precies optreden (is dit tijdens het surfen of op eender welk moment?).

Je kan eventueel verwijzen naar dit topic maar mijn collega's vinden dit eveneens wel terug moesten ze dat nodig achten ;-).

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.