Ga naar inhoud

403 Forbidden You don't have permission to access /game-login.php on this server.


Missy295

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vannacht de nieuwe versie van spybot geinstalleerd en nu krijg ik ineens in mozilla firefox dat ik bepaalde pagina's niet kan bezoeken. Dit geld niet voor alles, facebook en hotmail etc kan ik wel gebruiken, maar de gamesites waar ik normaal inlog niet. Eerst bij het opstarten van firefox kreeg ik al overal deze melding. Toen spybot eraf gegooid en opnieuw geprobeerd, toen kreeg ik wel het inlogscherm, maar als ik wil inloggen dan krijg ik dezelfde melding. Heb ondertussen spybot weer geinstalleerd alleen niets aangeklikt verder (had dat bij de eerste keer wel gedaan, immunize en tracking cookies disabled). Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Heb overal al gekeken en de webistes aan uitzonderingen toegevoegd, maar tot op heden geen succes ermee. Alvast bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.