Ga naar inhoud

Notebook


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben van plan binnenkort een nieuwe notebook aan te schaffen, mijn voorkeur gaat uit naar de Sony VGN-AR71S maar is wel een beetje prijzig= 1899,00€ prijs Sony Center, Heeft wel een Blu-Ray aan boord.

enig min punt geeft geen Full HD scherm 1920X1080!

Op Internet kost deze zelfde notebook 1.699,30 € Incl. BTW ???

VAIO : VGN-AR71S : België

Waar zit het prijsverschil???

Weet iemand of er alternatieve notebook van andere merken bestaan met ongeveer de zelfde inhoud? en een beetje goedkoper...

Voorwaarde is evenwel dat ik er mijn Full HD filmpjes mee kan monteren.

Dank bij voorbaat

Vriendelijke groet vanwege,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het prijsverschil zit hem vooral in het niet moeten hebben van een winkel, van personeel, geen servicepunt waar je heen kan gaan als je toestel defect is...

Hardware op het internet kopen scheelt altijd heel veel in prijs, dus als geen problemen hebt met verzenden via de post moet je sowieso online kopen.

Als het enkel gaat over FullHD filmpjes bewerken zou ik zeggen; koop een Dell XPS 1510.

Die gaat je ongeveer evenveel kosten, maar je krijgt er 4 jaar garantie op ipv 2 jaar; iets wat bij een laptop véél belangrijker is dan bij een desktop. Qua prijs kom je altijd zo duur uit als je een met een blu-ray brander wil, die dingen zijn nog nieuw & dan betaal je altijd de hoofdprijs.

Is het geen optie om nu een zonder een blu-ray brander te kopen? Ik weet niet of je de prijs van de lege blu-ray media al bekeken hebt, maar als je een kwalitatief degelijk schijfje vindt voor 10€ mag je eigenlijk al blij zijn (en dan kijk ik nog naar prijzen excl de auvibel-belasting, dus daar komt nog makkelijk 10à20% bovenop). Je bent gewoon per gig goedkoper uit om een media-harddisk te kopen, dan om een blu-raybrander plus media ervoor te kopen. Eenmaal de bluray branders dan normaal van prijs staan kan je nog steeds je ingebouwde DVDbrander eruit halen om er een bluray brander in te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.