Ga naar inhoud

computer restart na onbepaalde tijd


Aanbevolen berichten

ik heb een pc die al vanaf het begin begon met restarten.

ik heb de pc ook al naar een maker gebracht die zei dat het aan de windows lag.

nu MET de nieuwe windows start deze pc nog steeds opnieuw op.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

het is geen blue-screen maar echt uit dan 3 sec uit en dan aan

in het logboek staat dan:kernel-error

Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

specs:

6gb RAM (4-cards 2-2-1-1) de 1gbs zijn crosair de 2 gbs zijn kingston (allen zijn ze pc2-5300)

proccesor: intel pentium dual core 2 ghz (E2180)

hooft video kaart: Nvidia GeForce 9400 GT

bij video kaart: Nvidia GeForce 8400 GS

moederbord:mirco star international MS-7235

u kunt mij een bericht sturen al u het antwoord weet of enkele vragen heeft

ps. de pc draaid nu op windows 8 eerst wnidows vista

MVG Jeremy

aangepast door JeremyFTW_
iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je een Speccy logje kunt maken.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je een Speccy logje kunt maken.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

ik even melden dat k mijn computer nu op een andere stroomgroep heb gedaan en nu werkt hij tot nu toe goed toch bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.