Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vista paswoord vergeten


Lunatic

Aanbevolen berichten

Kheb een probleemke .. Kheb windows vista en een wachtword ingesteld voor alle verichtingen te doen met firewall, tprobleem: kweet het paswoord niet meer ^^

Dus telkens als ik een spel wil spelen of installeren vraagt hij naar dat paswoord dat ik niet meer weet :(

Watnu .. help me Aub .

Lunatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je het UAC niet bedoelt?

Wachtwoord apart per map of spel betekent dat er aparte software bij hoort, want in Windows Vista zelf kan dit niet. Enkel de rechten kun je veranderen per map/toepassing. Maar als jij enigste bent die de pc/laptop gebruikt, zul je automatisch administrator zijn.

Ik weet dat er software zoals Bitlocker en TrueCrypt bestaat, die dit kunnen.

Klinkt 1 vd 2 bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je het UAC niet bedoelt?

Wachtwoord apart per map of spel betekent dat er aparte software bij hoort, want in Windows Vista zelf kan dit niet. Enkel de rechten kun je veranderen per map/toepassing. Maar als jij enigste bent die de pc/laptop gebruikt, zul je automatisch administrator zijn.

Ik weet dat er software zoals Bitlocker en TrueCrypt bestaat, die dit kunnen.

Klinkt 1 vd 2 bekend?

Keepass is er ook nog één denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je het UAC niet bedoelt?

Wachtwoord apart per map of spel betekent dat er aparte software bij hoort, want in Windows Vista zelf kan dit niet. Enkel de rechten kun je veranderen per map/toepassing. Maar als jij enigste bent die de pc/laptop gebruikt, zul je automatisch administrator zijn.

Ik weet dat er software zoals Bitlocker en TrueCrypt bestaat, die dit kunnen.

Klinkt 1 vd 2 bekend?

Het probleem is dat ik geen administrator ben en om admin te worden moet ik dat paswoord ingeven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lunatic, kan je nog even het volgende proberen aub? Dan ben ik zeker of de situatie is zoals ik denk:

ga je naar Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires en klik je met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren"

tip98_1.gif

is het hier dat je het paswoord niet meer weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.