Ga naar inhoud

Pc start niet meer op :s


bloep

Aanbevolen berichten

Na mijn 2 daagse trip kwam ik thuis en wou ik mijn pc aanzetten maar hij gaat niet meer aan.

Daarvoor waren er geen problemen geweest.

Ik dacht eerst dat het mijn voeding was maar na mijn pc uit mijn kast gehaald te hebben zag ik dat ik nog stroom kreeg maar mijn pc gaat gewoon niet meer aan.

Dus de powerbutton doet niets , ik kan niets anders bedenken dan de voeding damn.gif

Mss Moederbord?

Weet iemand wat het probleem is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist mijn case opengedaan en wat zitten blazen en wat aan de kabels 'getrokken'.

Ik steek mn voedingskabel terug erin en hij werkt weer, maar na hem uit te zetten om de rest van mn kabels in te steken kan ik hem niet meer opstarten ? Ksnap er neits meer van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de pc normaal gezien altijd aan?

nee . maar mss ben ik hem vergeten uit te zetten voor ik vertrok?

Ik weet niet of het veel mee te maken heeft maar de 3 lichtjes van mijn keyboard branden hevig , toen ik de volgende dag wakker werd en mijn pc wou opstartten brande er niets meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens alleen de muis en toetsenbord aan te sluiten en dan PC starten.

ik heb alles al geprobeerd , ik denk dat ik hem naar een winkel ga brengen voor reparatie aangezien ik gistern een kortsluiting had op mn voeding denk ik dat ie naar de vaantjes is..

Zou je me een winkel kunnen aanraden?

met niet te lange wachttijden en iemand die er verstand van heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen computerwinkel aanraden want ik weet niet eens waar je woont.

Maar normaal gezien zou een plaatselijke computerwinkel op 1 dag kunnen maken want een voeding vervangen duurt niet lang.

ai vergeten , omgeving antwerpen ;)

oke dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.