Ga naar inhoud

grok

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het probleem bij het installeren van traktor 3?

Bij het installeren krijg ik steeds de melding dat het serienummer niet klopt.

Ben al terug geweest bij de leverancier en deze zegt dat het serienummer correct is. Nou ik kan proberen wat ik wil maar ik krijg steed de foutmelding serienummer klopt niet. Help me.

grok@hccnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste grok,

Ik neem aan dat u een originele versie hebt aangekocht.

Controleert u nog even of u het serienummer goed hebt ingevoerd (respecteer hoofdletters) en als er streepjes/spaties in voorkomen dan kan u even proberen MET en ZONDER

Mocht u dit allemaal hebben geprobeerd probeer dan even te activeren via het NI SERVICE CENTER, dit staat normaal ook in het start menu, indien je deze niet ziet dan kan u deze downloaden via hun website: NATIVE INSTRUMENTS : Support : Updates : Unprotected Updates

Indien dit niet lukt dan vond ik deze uitleg via de website

I received the error message- "Invalid serial number". What must I do?

  • Firstly check you have the correct serial number in the Service Center
  • Open the Overview tab
  • Click on the Show Details label of the according product
  • Select your product and open by clicking on it
  • Check that the serial number here is the same as the one on your serial number card
  • You can correct the serial number by clicking the Edit button. Enter the correct number and then press OK.
  • Now you can activate your software on the Activation tab.

Should you then still receive the error message and are sure that the serial number in the NI Service Center matches exactly that on your card, please send us a copy or scan of the serial number card:

FAX Number: +49 30 611035-2400

FAX Number for USA/ Canada: 1.323.372-3676

or use the Registration Support Form

We will then check the serial number and grant you a new one if necessary.

Laat gerust horen of u het kon oplossen

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook kan zijn;

Komen er een hoofdletter O of een 0 in voor? Deze zien er voor het oog vaak zo goed als hetzelfde uit, maar voor de pc bij controle van serienummers zijn dat natuurlijk 2 verschillende tekens...

(* spreekt uit ervaring)

Link naar reactie
Delen op andere sites

via email:

Bij deze wil ik graag meedelen wat voor een geweldige hulp Karel heeft verleend met het instaleren van Traktor.

vr. gr. grok.

Ik heb via remote support even het probleem bekeken. Het serienummer was inderdaad correct ingegeven. Na controle bleken er nieuwe updates te zijn voor traktor. Na installatie werd het reeds ingegeven (ongeldig) serienummer eveneens geupdate waarna het correct geactiveerd werd.

Zo kunnen gebruikers met een gelijkaardig probleem dit zo oplossen

Probleem wordt aangeduid als OPGELOST

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.