Ga naar inhoud

[OPGELOST] utorrent


filkill

Aanbevolen berichten

Als ik met Utorrent download heb een download snelhied van 0.2 tot 60 KB/s

Ik heb wel eens 100 of 200 Gehad ook niet zoveel

Maar ik merk wel dat er inplaats van een groen bolletje staat een gele driehoek staat met een uitroepteken erin. Soms heb ik een groen bolletje maar dan ook heel soms.

Ik heb ook al speedtest gedaan

306124205.png

Ik werk ook niet draadloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik werk met een ander programma, waar dat een bolletje is, vandaar het bolletje ;)

kijk eens in de opties van je utorrent, daar moet je ergens een listen port met een nummer erbij. Dat nummer moet geportforwarded zitten naar je computer; als dat niet het geval is heb je inderdaad vaak last van enorm slechte snelheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja, het is gewoon makkelijker om dat zelf in te stellen in je router. Als je het nooit zelf mnaueel ingesteld hebt, dan is die niet geforward, zo simpel is het eigenlijk.

Gewoon het nummer van je listen port opschrijven, en dat dan in je router forwarden. Als je niet weet hoe dat moet in je router, geef dan ff het type van je router & het ipadres van je pc, dan kan ik het eventjes opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hangt niet achter een router, het ipadres dat jij gepost hebt is een extern. Dan moet je ook geen portforwarding hebben...

(heb je ipadres weggehaald uit de vorige post uit veiligheidsoverweging)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.