Ga naar inhoud

Excel 2010: bereik macro


maarte

Aanbevolen berichten

Hallo,

Momenteel probeer ik een uitgebreid document wat overzichtelijker te maken door macro's toe te voegen welke een deel van de kolommen verbergt en weergeeft (doormiddel van een knop). Het volgende probleem doet zich voor:

Stel, ik heb een macro welke kolom B tot D verbergt. Wanneer ik kolom E selecteer en ik klik op de knop, zal de macro kolom E verbergen. Niet B tot D... Zeer ongemakkelijk... Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen? Ik heb al wat rondgezocht i.v.m. relatieve verwijzingen e.d. Maar ik vermoed dat dit er niets mee te maken heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Momenteel probeer ik een uitgebreid document wat overzichtelijker te maken door macro's toe te voegen welke een deel van de kolommen verbergt en weergeeft (doormiddel van een knop). Het volgende probleem doet zich voor:

Stel, ik heb een macro welke kolom B tot D verbergt. Wanneer ik kolom E selecteer en ik klik op de knop, zal de macro kolom E verbergen. Niet B tot D... Zeer ongemakkelijk... Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen? Ik heb al wat rondgezocht i.v.m. relatieve verwijzingen e.d. Maar ik vermoed dat dit er niets mee te maken heeft...

Al gevonden. Het vette moest ik nog toevoegen. Mag op slot.

Sub Nummer_plus()

'

' Nummer_plus Macro

'

'

Range("B:B,D:F").Select

Range("D1").Activate

Selection.ColumnWidth = 10

End Sub

Sub Nummer_min()

'

' Nummer_min Macro

'

'

Range("B:B,D:F").Select

Range("D1").Activate

Selection.ColumnWidth = 0.1

End Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.