Ga naar inhoud

photostory 3 voor windows


hbauduin

Aanbevolen berichten

is het de bedoeling die film te bekijken op de videospeler?

Als dat het geval is zou ik er juist geen film van maken maar de afbeeldingen gewoon los op je DVD zetten. Dit heeft het voordeel dat je ze in veel hogere kwaliteit kan houden (film van maken gaat je serieus veel kwaliteitsverlies opleveren, aangezien op volle kwaliteit de bitrate gewoon veel te hoog gaat zijn om dat op een DVD te krijgen) én dat je dan naar je foto's kan kijken hoe lang je het ook wil (je neemt pas de volgende als je op het knopje van de afstandsbediening gedrukt hebt).

Voor wat jij wil (als je er toch een film van zou willen maken) kan je trouwens met Windows Movie Maker perfect uit de voeten, die is meer dan goed genoeg voor het achter elkaar weergeven van foto's en basiseffectjes ermee, en die zit standaard in je windows (is dus ook gratis te gebruiken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn weten ligt dat enkel aan wat je computer aan kan, en dat zullen er wel een hele hoop zijn...

Probeer echter eerst je gewenste resultaat te behalen met een paar 10tal foto's, als je 300 foto's van 2 megabyte gaat beginnen comprimeren om er een filmpje van te maken kan je processor al snel een uurtje of 2 bezig zijn om daar iets van te maken. Als je na 2 u dan ineens ziet dat het toch niet is wat je wou maken, dan is dat vrij beu natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even snel 300 afbeeldingen erin gegooid & dat naar DVDformaat laten omzetten; zou zo'n 20 minuten moeten duren (uitgaande van een C2D 1.8 gighz met 2 Gig ram beschikbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.