Ga naar inhoud

Blue Screen


JamalHolland

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kreeg een paar dagen geleden ineens een ' Blue Screen ' op mijn scherm. Daarna viel het beeldscherm van mijn laptop uit en sindsdien kan ik de laptop niet meer in normale modus opstarten. Ik heb dit al verschillende keren geprobeerd maar zonder resultaat. Ook kreeg ik een paar keer de melding voor een herstelactie, die ik al 4 keer heb uitgevoerd. Na deze herstelactie werkt de laptop nog steeds niet normaal.

Na deze herstelactie moet ik de laptop nog 2, 3 keer opnieuw opstarten voordat ik de mogelijkheid krijg om in veilige modus op te starten. Ik typ dit bericht nu in de veilige modus en met een extern scherm.

Dit krijg ik te zien na systeemherstel , als de computer in de veilige modus is opgestart:

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: 116

BCP1: 87BCF510

BCP2: 8F24A6F0

BCP3: 00000000

BCP4: 00000002

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\082013-23930-01.dmp

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-149230-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:

Windows 7 Privacyverklaring - Microsoft Windows

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Heeft iemand hier ervaring mee en wat de oplossing voor dit probleem is? In de veilige modus werken werkt pas na 2, 3 keer opstarten en vele functies zijn uitgeschakeld ( zoals geluid)

Bedankt alvast,

Jamal Yacoubi uit Nederland

aangepast door JamalHolland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat je eens moet nakijken of de koeling niet vol stof zit.

Met het programma Speccy kun je de temperaturen van de belangrijkste elementen van je pc uitlezen.

KLIK HIER om Speccy te downloaden.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware :proud:

aangepast door Gblue
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.