Ga naar inhoud

Bij opstarten keuze tussen windows 7 en windows 7homepremium (hersteld)


nbalivenba

Aanbevolen berichten

Als ik opstart moet ik op enter drukken om windows 7 te selecteren.

Ik had problemen met mijn pc en heb hem geformateerd en opnieuw geinstalleerd en sindsdien heb ik dit probleem.

Als ik de windows 7 home premium (hersteld) selecteer start mijn computer gewoon opnieuw op en kom ik weer in dit menu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al opgelost . Ik had van mijn vorige installatie dingen uit de map windows gekopieerd en die op externe schijf gezet zodat ik mijn profielen ne bladwijzers enzo kon houden van allerlei programmas . en dat was dus dat probleem. heb nu via systeemconfiguratie ---> computer opstarten windows 7 home premium (hersteld) aangeduid en vervolgens verwijderen.

Maar als ik dan bij de TAB algemeen opnieuw normaal opstarten aanvink staat die windows 7 home premium (hersteld) er weer bij met als locatie F:\pc\Windows Maar die map is al verwijdert ? :s

aangepast door nbalivenba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het probleem opgelost is!

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.