Ga naar inhoud

grafische kaart


kspy

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

Ik heb me net een nieuwe grafische kaart gekocht, namelijk een asus eah5870.

Nu als ik die wil installeren vind mn pc deze niet, toch hoor ik de ventilator blazen. Bij aansluiting van men scherm blijft dit zwart. Als ik dan mijn scherm op mijn onboard kaart aansluit lukt het wel. Toch blijft de asus kaart ongevonden.

Weet er iemand hoe ik ze wel kan laten werken?

Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sluit je beeldscherm even terug aan op je onboard grafische kaart en voer het volgende even uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besturingssysteem

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3 2120 @ 3.30GHz 38 °C

Sandy Bridge 32nm Technologie

RAM

6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

Packard Bell imedia L4870 (SOCKET 0) 28 °C

Grafisch

Viseo 190 W (1366x768@60Hz)

512MBNVIDIA GeForce 9600 GT (MSI) 38 °C

Harde schijven

466GB Western Digital WDC WD5000AAKX-221CA1 (SATA) 32 °C

Optische schijven

MagicISO Virtual DVD-ROM0000

ATAPI DVD A DH16ACSH

Geluid

Realtek High Definition Audio

hier is het. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je in het BIOS iets terug kan vinden zoals Graphics Adapter op iets in die trend.

Vaak kun je hier de primaire grafische kaart aangeven waarmee je wil opstarten.

Er staat dan vaak

IGPU wat staat voor "Internal Graphics Processing Unit" of je onboard in dit geval.

PCIe staat voor "Peripheral Component Interconnect Express" of simpelweg het PCIe slot waar je de grafische kaart inplugt.

Kijk dan of je PCIe als eerste primaire grafsiche kaart kunt instellen, vaak gebeurt dit automatisch maar kom het wel eens tegen dat je een handje moet helpen.

Ik vermoed dat je eerst de onboard grafische kaart gebruikt hebt voor je deze nieuwe aanschafte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.