Ga naar inhoud

rare foutmelding en pc is traag en loopt vast


Aanbevolen berichten

Download de 51deb689c0320-emsisoftemergencykit_100-4.pngEmsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe", wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept & Extract" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is wordt er een snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt en zal de Emsisoft Emergency Kit vanzelf openen.
  • Klik nu op de optie "Emergency Kit Scanner" en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in het linker menu op de optie "Computer Scannen".
  • Kies vervolgens de optie "Diep", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht. (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\\EEK\\Run\\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hi, Ik heb het report, nu wel gelukt:top:. Ik heb ipv in quarantaine voor verwijderd gekozen. Ik hoop dat dit geen consequenties heeft! Het was nog vroeg..... Tks want denk dat we er zijn... Er zat een Trojan horse te etteren...

Emsisoft Emergency Kit - Versie 4.0

Laatste Update: 20-9-2013 5:32:59

Gebruikersaccount: EIGENAAR-8B348D\Shirley

Scaninstellingen:

Scanmodus: Diepe scan

Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, C:\, D:\

Detecteer PUPs: Aan

Scan archieven: Aan

ADS Scan: Aan

Bestandsextensiefilter: Uit

Geavanceerde cache: Aan

Directe schijftoegang: Uit

Scan gestart: 20-9-2013 5:35:25

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop\INFECTED\4d1a870e.qua -> (Quarantine-8) -> (IFRAME 2) Ontdekt: Trojan.Iframe.CEG (B)

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop\INFECTED\558dae39.qua -> (Quarantine-8) -> (IFRAME 2) Ontdekt: Trojan.Iframe.CEG (B)

Gescand: 496223

Gevonden: 2

Scan geëindigd: 20-9-2013 7:34:40

Scantijd: 1:59:15

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop\INFECTED\4d1a870e.qua Verwijderd Trojan.Iframe.CEG (B)

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop\INFECTED\558dae39.qua Verwijderd Trojan.Iframe.CEG (B)

Verwijderd 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Er zat heel veel in de box van Avira. Dat wist ik niet dat deze bij tijd en wijle moest geleegd worden en ik dacht als het in quarantaine zit niets meer kon aanrichten? Ik ga de pc testen en hope for the best.... Ik laat het morgen weten of het opgelost is. Dank je wel en

Mooi weekend,

Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm oke! Helaas ben ik nog niet van de rottigheid af. Als ik mail wil opslaan blijft dit gebeuren.

Soms als ik de outlook afsluit en weer opstart lukt het even weer wel maar

na een korte tijd gebeurd het weer. Ik hoop dat je het kan oplossen voor me.

Dank je wel,

Shirley

Ik krijg nog steeds bij het opslaan van mijn mail de volgende foutmeldingenpost-16221-1417705552,2244_thumb.jpg

post-16221-1417705552,1814_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dat eens.

Download "FixPolicies.exe" naar je bureaublad.

Dubbelklik FixPolicies.exe om het uit te pakken.

Klik op de knop "Install" op de onderste balk in het venster dat opent.

Het programma maakt nu een map FixPolicies aan op je bureaublad.

Open die map en dubbelklik Fix_Policies.cmd

Een zwart venster zal even openen en daarna vanzelf afsluiten(dit is normaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.