Ga naar inhoud

Kan de drivers niet vinden Acer aspire 6935g


Ivan89

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb gisteren windows opnieuw geinstalleerd omdat ik van de illegale versie af wou. Nu heb ik dus een legale versie van windows 7 via de opleiding kunnen krijgen. Nu weet ik niet waar ik de drivers van de chipset, fingerpad etc.

Kan iemand mij vertellen waar ik de drivers kan vinden?

En waar installeer ik de drivers precies?

Ik heb nog een vraag. Officieel stond op deze laptop windows vista, maar omdat ik problemen met vista had tijdens sommige games had ik ervoor gekozen om windows 7 te installeren. Nu gebruik ik deze laptop voor alleen nog maar voor school en wil daarvoor weer gewoon de windows vista er op zetten.De windows 7 die ik erop heb gezet is een licentie voor 1 jaar dus is er nog een mogelijkheid om de software ergens te kunnen downloaden? Ik heb de licentiecode nog wel.

Alvast bedankt

Gr. ivan

aangepast door Ivan89
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies gedaan wat je zei maar bij de eerste update gaat het al mis. Het geluid deed het prima. Ik installeer de

[TABLE=class: ctnResultTable]

[TR=class: alternate]

[TD=class: txt-category noMobile]AHCI[/TD]

[TD=class: txt-vendor noMobile]Intel[/TD]

[TD=class: txt-description collapsible]Stuurprogramma voor SATA AHCI[/TD]

[TD=class: txt-version noMobile]8.9.0.1023[/TD]

[TD=class: txt-size noMobile]21.4 MB[/TD]

[TD=class: txt-date noMobile]2009/10/15 maar na de installatie doet het geluid ineens heel raar. hele harde geknetter en gekraak waardoor je het echte geluid niet eens hoort. Hoe kan het geluid na de installatie zo raar doen?[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

- - - Updated - - -

Ik kan de bios driver ook niet installeren. Als ik het probeer krijg ik een melding. Ik heb op windows 64 bits gezocht maar hij geeft aan dat de driver niet werkt op ene 64 bits windows

- - - Updated - - -

post-39426-1417705557,2684_thumb.jpg Dit is de melding die ik krijg als ik de driver van de bios probeer te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem al gevonden. Het blijkt officieel een laptop te zijn waar windows vista 32 bits op heeft gedraaid en er staat nu een windows 7 64bits op. Ik vond het al raar omdat er ook maar 4gb ddr3 inzit.

Maar waar kan ik windows vista nog vinden? Ik heb de serial nog maar geen cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best dat je dan even rondvraagt in je kennissen kring of er daar nog iemand is met een vista 32 bit en deze dan even leent om zo je laptop terug te installeren met jou windows sleutel.

Edit:

Nu heb ik je vraag eens even herlezen en stel ik me de vraag of je geen Recovery partitie meer hebt,als dat wel zo is dan zou je deze laptop terug kunnen zetten naar fabriek status.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dus dat deze verloren is gegaan bij de installatie van de eerste windows 7. Daar heb ik ook naar gezocht voordat ik zelf windows 7 opnieuw installeerde.

Helaas heeft niemand nog de windows vista.

- - - Updated - - -

Ik hoopte dat ik de software nog ergens op het Internet kon vinden. Helaas heb ik geen vista Iso kunnen vinden.

Ik kan wel vista enterprise en volgens mij business downloaden via school met een licentie voor een jaar. Maar volgens mij

Werkt de serial die ik heb daar niet bij. De code hoort bij home premium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.