Ga naar inhoud

spybot search & destroy vraagje


Aanbevolen berichten

ongeveer 3 weken geleden heb ik terug eens spybot seach & destroy geïnstalleerd, hij vond fouten en die heb ik gefixt ( deleten kan je niet met dit progje),als ik de dag nadien terug een scan doe,vind hij dezelfde fouten terug ???

heb nog een bijhoordende vraagje : ik heb mij twijfels over die Quarantine...ik bedoel kan een hacker ofzo die dan gewoon erzelf ( uit zijn eigen ) terug niet uithalen uit de bestanden die in Quarantine zitten?...volgens mij zijn progjes die je je besmette bestanden "deleten " veel beter...of heb ik het mis ?

groeten Anatool ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag anatool,

Spybot Search & Control is niet slecht, ik gebruik het ook nog regelmatig, maar er zijn betere programma's om je pc te repareren en/of te testen op malware of fouten.

Om je de beste hulp te kunnen verlenen, mag je dit eerst doen:

1. voer een scan uit met RSIT. Hoe je dat doet kan je in deze handleiding lezen.

2. open een nieuw bericht in dit forumonderdeel via de button "Nieuwe discussie starten".

3. omschrijf zo goed mogelijk de problemen waarmee je geconfronteerd wordt.

4. laat even weten wat je zelf al geprobeerd hebt (indien dit zo is).

5. plaats het logje van RSIT in dit bericht.

Onze medewerkers pakken de problemen zo snel mogelijk aan. Maar hou er a.u.b. rekening mee dat wij allemaal "vrijwilligers" zijn en geen 24/24 uur en 7/7 dagen permanent online zijn. Het grote aanbod van malwarebestrijders op PCH moet echter een snelle behandeling mogelijk maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.