Ga naar inhoud

Maar de helft van RAM beschikbaar


iandes

Aanbevolen berichten

Hallo,

Blijkbaar is maar 2,99 GB RAM beschikbaar terwijl ik eigenlijk 6 GB heb. Veel last heb ik er niet aan behalve dat ik bij enkele games een "Not enough video memory" krijg en het mij vreemd lijkt dat ik snel 80% van het fysiek geheugen. Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf geplaatst gekregen na mijn oude het begeven had. Daarvoor had ik nooit last met die "Not enough video memory" errors, de andere zoals alleen 2,99 GB beschikbaar heb ik nooit op gelet dus weet niet of dat deel kan zijn van het probleem of dat het er niets mee te maken heeft. Ik heb een screenshot ingevoegd die misschien kan helpen.

Alvast bedankt,

Ianpost-45470-1417705558,7461_thumb.jpgpost-45470-1417705558,7461_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die HDD laten vervangen in een winkel of heb je dat zelf gedaan?

Want als het eerste het geval is dan is het de verantwoordelijkheid van de winkel om de juiste versie er terug op te zetten.

Maar ik vrees dat als je ten volle wil genieten van je geheugen dan zul je toch kosten moeten maken om een 64bit versie aan te schaffen en dat heeft dus wel degelijk een herinstallatie nodig.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook betaald voor die herinstallatie die de winkel dan heeft uitgevoerd op je nieuwe HDD ?

Want als dat zo is dan is wel degelijk de winkel verantwoordelijk om er terug de juiste versie op te zetten en dat is volgens mij niet gebeurt.

Jij zegt dat je voor het defect gaan van die HDD nooit problemen ondervond wat het geheugen betrof dus ga ik er van uit dat er destijds een 64bit versie op stond en dus niet zoals nu het geval is een 32bit.

Maak backup van al je bestanden en ga dan eens terug naar die winkel en wie weet maken zij het voor je in orde.

Als dat niet het geval is dan zul je een nieuwe Windows 7 64bit moeten aankopen en deze zelf op je pc installeren of dat laten uitvoeren in de winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.