Ga naar inhoud

afbeelding als checkbox


demon

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben bezig aan een add-on voor een phpbb3 modificatie, en ik zou een afbeelding in de plaats van een checkbox willen.., Nu dat is mij al gelukt, enkel wordt er geen data meegegeven waneer ik op de afbeelding klik.

De code:

 <!-- IF $PRIME_MULTI_QUOTE --><a href="#" onclick="prime_multi_quote(this);">{MULTIQUOTE_IMG}<!-- ENDIF -->
<!-- IF $PRIME_MULTI_QUOTE --><input type="checkbox" class="radio" name="quotes" value="{postrow.POST_ID}" style="display:none;" title="{L_REPLY_WITH_QUOTE}" /></a><!-- ENDIF -->

zo ziet het er standaard uit:

http://img510.imageshack.us/img510/1128/standaardbl5.jpg

waar de checkbox staat wil ik dus aan afbeelding zoals jullie in de code hierboven zien, de afbeelding is er maar ie activeert de checkbox dus niet :sad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je zoiezo met 2 afbeeldingen werken..

een afbeelding die verschijnt zodra de checkbox geselecteerd is

en een afbeelding die verschijnt zodra hij NIET geselecteerd is.

anders gaat het niet lukken..

je moet dan een hidden field meegeven met de inhoud die de checkbox zou moeten hebben

en de afbeelding moeten laten vervangen met een klein stukje javascript (weet ik zo niet uit mijn hoofd) wanneer dat je erop klikt dat hij verspringt naar een ander plaatje.

EN

dat hij de hidden field aanpast aan het plaatje wat erbij hoort.

mocht je dat stukje javascript niet kunnen vinden wil ik het wel even voor je zoeken en aanpassen en dan post ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.