Ga naar inhoud

Zwart scherm van het begin


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben een half jaar geleden beginnen werken en heb eindelijk al mijn 'persoonlijke' spullen gekregen om mijn werk volledig te kunnen uitvoeren. Hieronder een PC in het atelier met Windows XP op (de programma's waarmee we werken, werken momenteel enkel nog maar daarop).

Nu heb ik onlangs die PC opgestart en toen heb ik geen problemen ondervonden. Maar sinds gisteren krijg ik helemaal geen beeld meer op mijn scherm. Ik hoor mijn desktop wel opstarten en fans draaien, maar mijn scherm doet niks, behalve het aan/uitlichtje dat aanstaat (eerst oranje, dan groen en dan terug oranje). Ik heb geen idee waar ik moet beginnen zoeken en ben ook niet zo handig in computers.

Dus als iemand zich geroepen voelt, hulp altijd welkom.

PS: ik heb al geprobeerd ander beeldscherm aan te sluiten, maar dat werkt ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaken lopen wel eens uiteen voor dit probleem.

Je kunt de grafische kaart indien aanwezig eens uit je pc halen en er terug insteken om te kijken of een slecht contact de oorzaak van je probleem kan zijn.

Ook de geheugen modules kun je eens uit hun slot halen en terug plaatsen.

Mocht je een andere pc nog ter beschikking hebben waar deze grafische kaart inpast kan je eens kijken of die het daar wel in doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.