Ga naar inhoud

[OPGELOST] Moeilijke keuze voor laptop beveiliging


Aanbevolen berichten

Kleine opmerking : die AVG 8.0 is nu niet alleen een antivirus, maar ook een antispyware (zodat je - strikt genomen - geen ander apart programma tegen spyware meer nodig hebt). Maar een dubbele antispyware kan wel, een dubbele antivirus beter niet.

Een virusscanner heb ik nog niet gevonden, daarom zoek ik een pakket alles te samen voor mijn laptop, De levering zou voorzien zijn op 17 Sep. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Firewall moet je gewoon nooit gebruiiken dat is echt rommel.

Je kan eens gaan kijken voor een trial van Bitdefender en Kasperksy.

Vind ik de twee beste, maar dat wist je al.

Ze geven alletwee volledige bescherming, dus Firewall enzo.

AVG zou ik niet nemen, en Avast! ook niet, die vind ik precies niet zo professioneel.

Niet dat dat veel uitmaakt maar goed, Bitdefender is volgens mij wel het liefste voor je systeem.

En als je toch ooit eens met malware zit kan je altijd hier terecht.:)

Zo, moet je nog meer weten of is dit voldoende?

EDIT: Ik heb juist gelezen dat Kaspersky Internet Security 2009 is uitgekomen.

Misschien de moeite waard om te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Firewall moet je gewoon nooit gebruiiken dat is echt rommel.

Je kan eens gaan kijken voor een trial van Bitdefender en Kasperksy.

Vind ik de twee beste, maar dat wist je al.

Ze geven alletwee volledige bescherming, dus Firewall enzo.

AVG zou ik niet nemen, en Avast! ook niet, die vind ik precies niet zo professioneel.

Niet dat dat veel uitmaakt maar goed, Bitdefender is volgens mij wel het liefste voor je systeem.

En als je toch ooit eens met malware zit kan je altijd hier terecht.:)

Zo, moet je nog meer weten of is dit voldoende?

EDIT: Ik heb juist gelezen dat Kaspersky Internet Security 2009 is uitgekomen.

Misschien de moeite waard om te kijken!

Ik heb bij Clickxmagazine een abonnement van bij het begin. Nu zit er een probeer versie van van Kaspersky 2009 voor 6 maanden en ga deze gebruiken. Nadien kan ik nog altijd zien wat ik kan doen verlengen of Bitdefender gebruiken. Ik heb gisteren eens aan het surfen geweest bij Kaspersky en Bitdefender en lijken best aan elkaar gewaagt. En de prijzen vallen echt mee, als het wat poen mag kosten, zeker in mijn geval. Ik ben niet gierig hoor:laugh::laugh::laugh:. Voor goede veiligheid wil ik betalen. Thans ik andere mensen niet wil kwetsen met gebruik van gratis software, ieder zijn keus.

Voor mijn mag deze zaak afgerond worden en vast bedankt voor alle hulp die jullie mijn hebben gegeven. :ciao::ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.