Ga naar inhoud

startpagina search.conduit.com verwijderen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe

(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.


  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    chrdefaults; 
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Mako,

Ik denk dat ze nu verwijderd is,ik heb zonet google chrome geopend en die vervelende startpage verscheen niet meer,ik ga nu nog niet tevroeg victorie kraaien maar ben toch al blij.Ik heb nog eens die zoekfunctie laatst geprobeerd wat je mij had gevraagd en heb ook nog eens google chrome verwijderd en terug geïnstalleerd en nu lijkt alles voorlopig normaal.Ik wacht dus eerst nog af om definitief de "opgelost" knop te gebruiken.Ik zal eerst nog 2 dagen afwachten.Alvast bedankt voor uw hulp.

Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hardnekkig staaltje malware dit. xD

Download 51a5d49d0da93-icon_EAM.pngEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.


  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Kies in het volgende scherm de gewenste taal en klik op "OK"
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm op de knop "Volgende" .
  • Vink in het volgende scherm de optie "Update extra talen uit" en klik op volgende.
  • Klik nu op de optie "Computer scannen" en kies de optie "Diep" en druk op de knop "scan"
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken" plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
  • klik op volgende nogmaals op volgende en daarna op voltooien.

Maak eveneens nog een nieuw OTL logje aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako,

Ik denk dat het opgelost is,bij instellingen heb ik onder de rubriek bij opstarten" een specifieke pagina of een reeks pagina's openen" veranderd naar een nieuw tabblad openen,doordat die stond op een reeks pagina's openen bij opstarten kwam die startpage van conduit-search ook terug en nu heb ik het probleem niet meer dus voor mij mag je dit als opgelost beschouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.