Ga naar inhoud

Windows start niet meer na upgrade 8.1


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Ik heb de upgrade gedaan naar 8.1op 19/10 en toen ik de pc afsloot was alles in orde.

vandaag kreeg ik een blauw scherm bij het opstarten dat melde dat er een probleem was met de pc en deze opnieuw moest opgestart worden.

Ik heb dat gedaan met hetzelfde resultaat, dus nog eens herstart met weer het zelfde scherm terug.

Ik heb dan nog een derde keer herstart en toen gin CHKDSK uit zichzelf lopen.

Er werden geen fouten gevonden en de pc rebootte ,ik heb dan mijn instellingen veranderd zodat W7 als standaard systeem staat en W7 opgestart.

Deze startte normaal en ik heb de pc opnieuw laten herstarten voor W8.1 gekozen en opnieuw kreeg ik het scherm dat er een probleem was met de pc en deze opnieuw moest opgestart worden.

Ik heb dan na de hertsrt voor herstellen (vernieuwen) gekozen.Er werd gevraagd om de installatie of hersteldisk in te voeren wat ik ook gedaan heb.

Bij beide kreeg ik de melding dat de ingevoerde schijf niet geldig was,terwijl het de originele cd is.

Ik zit nu dus vast en weet niet meer wat te doen om mijn W8.1 aan de praat te krijgen.

Wie kan mij helpen?

NB Ik heb voor de upgrade wel een back up gemaakt en zou deze kunnen terugzetten,maar er word in de cloud ook een back up gemaakt misschien kan ik daarmee aan de slag maar dan graag wat uitleg van iemand die weet hoe dit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.