Ga naar inhoud

Opstartproblemen


Baukemaha

Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik zit met het volgende,

Een tijdje geleden is mijn vaste computer van een 5 tot 7tal jaren oud uitgevallen uit het niets.

Toen ik hem weer wilde aansteken begon alles te draaien, maar kreeg ik geen blipgeluid te horen, als ik het goed voorheb komt dat als je moederbord opstart. Toen had ik dat weten oplossen met eens alles af te stoffen en alle kabeltjes + ramlatjes eens uit en in te pluggen, met resulaat dat het weer werkte. Nu nadat mijn pc bijna heel de dag aan lag deed ik hem savonds uit en smorgens weer aan met als resultaat dat hij geen verbinding kreeg met mijn beeldschermen. Na dezelfde procedure te volgen werkt het nog steeds niet. Als ik hem voor de eerste keer aansteek dat hij verbonden is met elektriciteit gaat hij 3 seconden aan, dan valt alles abrupt uit, endan begint hij gewoon te draaien met alsnog geen bibtoon.

Over mijn pc weet ik niet veel aangezien ik nu niet meer in mijn dxdiag kan kijken. Maar het volgende weet ik wel

- het is een medion

- het is iets van een geforce

Iemand een idee aan wat het kan liggen en wat de oplossing zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

> endan begint hij gewoon te draaien met alsnog geen bibtoon < wat bedoel je met die zin: start de pc dan gewoon op, hoor je de hd werken (cq knippert het hd lampje) of blijft het bij een enkel actief ledje en/of fannetje ?

Wel met opstarten bedoel ik nog steeds dat alle fans draaien en mijn ledlampjes vanvoren in mijn case. Wat bedoel je met mijn HD? En wat is cq?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.