Ga naar inhoud

nieuwe laptop


demenne

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn broer is op zoek naar een nieuwe laptop,Niet om spelletjes mee te spelen ,maar een gewone degelijke laptop waarmee men toch een tijd meekan.Word gebruikt om gps kaarten te downloaden en verder het gewone thuis werkzoals thuis bankieren enz....

Wat raden jullie aan van Merk en van harde schijf grootte en zo verder.

Dank U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... Toshiba is goed voor goede snelheid, meer voor games dus. HP is goed voor compatibleheid, je kan dus volgens mij best een HP kopen. Je kan er ook games mee spelen, maar dat is af te raden. Omdat Toshiba meer gericht is op snelheid en goede kwaliteit, HP kijkt meer naar hoe ze de mensen beter kunnen helpen. Acer is dan weer een heel ander verhaal. Acer is een slecht merk! De graafische kaarten zijn meestal te slecht om Windows Vista te draaien. Ze geven net zoals HP maar dan nog erger oneindig veel programma's mee om je pc te updaten enzo, maar daardoor gaat hij nog traager. Dan heb je bv ook nog Q-Force, of je dat kent weet ik niet. Maar die zou je ook kunnen nemen. Maar, ik zeg toch: HP! (Dat is mijn mening, meningen van anderen kunnen helemaal verschillend zijn!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn mening is "koop een degelijke dell"

ze geven je daar nog leuke kortingen ook, ik zal even aan masters vragen of ze toevallig nog een kortings code heeft. kan toch serieus schelen.

verder zijn dat altijd stevige laptops, en de garantie is perfect daar mocht er ooit iets gebeuren.

mocht je niet teveel eisen stellen dan zou een simpele inspirion wel iets kunnen zijn of een laptop uit de vostro reeks.

koop in iedergeval nooit geen acer.. mijn ervaring is dat die uit zichzelf uit elkaar vallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heeft dell geen korting coupons lopen (is ook begin van het schooljaar, dus ze kunnen toch niet mee met hun bestellingen), dus dat gaat niet echt lukken denk ik.

Wat je wel zou kunnen kopen is een Dell Inspiron 1525 (dell Vostro serie is amper iets goedkoper dan de nieuwe inspiron en heeft minder goede processor) en dan de 2de versie, niet die met de x1400cpu. Het toestel kost je 550€, en je krijgt;

- C2D T5750

- 2 gig ram

- 250 gig hd

- 15.4" scherm

Ideale laptop dus voor wat jij van taken opgeeft, en nog eens met een leuk prijskaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.