Ga naar inhoud

opnieuw BSOD


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Opnieuw heb ik op mijn W7 last van BSOD.Er zijn er 2 geweest met minder dan 15 min.tussen.Ik had verleden week ook al problemen maar heb toen door de zure appel gebeten en heb W8 opnieuw geïnstalleerd en mijn W7 schijf verwijderd.Nadien omgekeerd en de W7 schijf geformatteerd en mijn back up teruggeplaatst waar ik zeker van ben dat die in orde was, want op het moment dat ik die maakte had ik absoluut nog geen problemen.

Ik heb vorige week reeds memtest 86 en andere zaken laten lopen die jullie gewoonlijk bij dit soort problemen voorstellen maar daar kwam niets abnormaals uit.

Het vreemde is dat het een hardware probleem zou zijn ,maar W8.1 draait op dezelfde hardware en daar gebeurd niets,deze blijft perfect werken.

Met bluescreenvieuw heb ik twee logs gemaakt,ik hoop dat iemand uit de karige info iets kan opmaken.

log.txt

log2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.