Ga naar inhoud

2 problemen met Windows 8 na system restore


Freekje

Aanbevolen berichten

Beste experten,

Zou het mogelijk zijn om mij te helpen met 2 problemen?

;

Algemeen:

Heb een nieuwe laptop gekocht met windows 8 (MSI GE70 ...) en heb een aantal issues...begin met 2 problemen.

1. Legale versie gekocht van een game PCG Manager. Graag had ik een patch toegevoegd om de "real names" aan het bestand toe te voegen. Aantal weken geleden lukte me dit onmiddellijk maar heb intussen mijn laptop enkele system restore's moeten bevelen om voor geïnstalleerde Norton anti-virus programma's te deleten. Nu Bitdefender....

Als ik de patches download en ze wil instelleren in program files (x86) krijg ik steeds de boodschap via winrar of zipfile:

Fout toegang geweigerd: kan file x niet creëren. admin rechten nodig.

Een tweede probleem heb ik met adobe flash player. In Windows 8 zijn er blijkbaar 2 versies, een desktop en app versie. In de desktop versie lukt me dit om toepassingen af te spelen zoals you tube maar in de app versie krijg ik steeds de melding video niet beschikbaar terwijl dit ook werkte voor de system restore. Waarom werkt dit ineens niet meer? Blijkbaar is de laatste versie geïnstalleerd maar werkt dit niet op de app versie van mijn laptop, wel op desktop versie.... waarschijnlijk geen rocket science maar ik geraak er niet uit...Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pakt de winrar/zip bestanden toch uit voor je ze wil installeren, en of het is toch geen iso?

Voor je flash player moet je zowel voor je apps als voor internettoepassingen de player hebben.Indien je op internet geen probleem hebt dan moet je de set-up apart uitvoeren voor je apps,dit was in W7 ook al zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.