Ga naar inhoud

Shortcut commands


Baby_Yoda

Aanbevolen berichten

Hey

Je kan vaak achter shortcuts bij "target" commands zetten (of hoe noemt dat ?) om dingen bevoorbeeld in fullscreen te zetten, of net niet, ...

Je moet die dan zo achter een shortcut zetten bij "target" (of "doel").

Nuja, mijn vraag is of er misschien zo'n command is om files te deleten. Dat elke keer dat je op die shortcut dubbelklikt het bepaalde files delete.

(ik wil dit weten omdat er een spel is, en als ik het fatsoenlijk wil kunnen spelen moet ik bepaalde files eerst deleten, anders krijg ik een error... en dat is de enige fix die werkt voor mij :s ;; en ik wil dit ook gewoon een beetje weten omdat ik het interesant vind om te weten hoe ver je met die dingen kan gaan ^^)

Dankuwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok

het is een MAPJE dat weg moet.

Dit:

C:\Documents and Settings\Pablo Bollansée\Mijn documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Replays

(btw, kan je mss ook eventjes zeggen hoe het zou moeten zijn als er een bestandje moest verwijderd worden ? Dan kan ik het mss later voor andere dingen zelf aan passen ^^)

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

scriptje zit in de bijlage.

de locatie is natuurlijk altijd aan te passen als je je scriptje edit.

je ziet snel genoeg welke zin je moet veranderen.. er is er namelijk maar 1 die een path aangeeft.

je moet dan zorgen dat je de precieze locatie aan geeft van het bestand

(dus de map waar deze in staat+de precieze naam van het bestand zelf)

delete.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou je via de software van je toetsenbord moeten instellen wat er gebeurt als je op die sneltoetsen drukt.

het ene toetsenbord zal dit kunnen.. het andere niet...

wat je ook kan doen (in windows XP ) is als je op start --> alle programma's --> opstarten en dan daar het vbs scriptje in zetten (let op, is een snelkoppeling dus scriptje moet blijven staan.. zet hem dus in een mapje)

dan zal hij elke keer als windows opnieuw op start dit mapje proberen te verwijderen...

normaal gezien als er geen mapje is dan zal er niets gebeuren.. en als het mapje er wel is dan is het meteen weg.... (het scriptje draait dan mee tijdens het opstarten van je windows)

dan hoef je je geen zorgen meer te maken over sneltoetsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.