Ga naar inhoud

web-site terug plaatsen


Gast Rex

Aanbevolen berichten

Goede morgen, ik beschik over een website en moet daar elk jaar wel veel voor betalen bij maker van de site, hoe kan ik deze site weghalen bij de ontwerper en hem terug plaatsen op het net maar dan voor mij , bij mijn internet leverancier waar ik over voldoende ruimte mag beschikken zonder bij te moeten betalen , ik heb deze site ook op cd staan. Dank U

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het ook even makkelijk om een linkje van de huidige website (die je dus weg wilt halen) mee te geven.

Je hebt namelijk sommige leveranciers van website's waarbij je automatisch bijvoorbeeld een forum kan laten plaatsen, is dit het geval (dat hij automatisch is, en niet handmatig) dan denk ik niet dat het mogelijk is om dan DAT gedeelte wat automatisch is gedaan over te plaatsen.

Hiervoor zou je dan een andere oplossing moeten vinden (voor een forum is dat phpbb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe als je de site op CD staan hebt, hoef je enkel je huidige hosting op te zeggen, let wel, veel hosting bedrijven smeren je zo een "je moet 90 dagen op voorhand opzeggen" aan je been, dus zo snel mogelijk eens bekijken!

Als je dan de ftp gegevens van je huidige ISP hebt, dan kan idd met FileZilla verbinding maken en je website daar uploaden. Hiervoor zul je meestal een FTP-adres nodig hebben (in de meeste gevallen ftp.PROVIDER.be of .nl, of .whatever), dan je gebruikersnaam (waarmee je inlogt op je internet) en je wachtwoord.

Zo is het toch voor mij en belgacom (België)

mvg

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.