Ga naar inhoud

traag laden van websites


Houdini

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hopelijk is er een simpel antwoord voor mijn vraag, ik kom er zelf niet helemaal uit.

Op mijn notebook draai ik Windows 7 en sinds vorige week lijkt het alsof webpagina's langzamer geladen worden.

Responstijden variëren van 2 tot soms 8 seconden. In een enkel geval kan hij er niet bij en zegt dat de pagina niet bestaat.

Het enige dat ik aan bescherming op de achtergrond heb draaien is Bitdefender, Ad-Aware en HitmanProAlert 2.5.

Hieronder een overzicht van mijn Taakbeheer, mss dat iemand dat wat zegt.

Mijn opstartmenu is vrij basic, staan alleen maar de broodnodige dingetjes in, de rest stond al uitgevinkt.

Een beetje feedback is erg welkom, het wordt irritant onderhand.

Ed

post-45399-1417705598,3952_thumb.jpg

ps: dit bestandje van 275 Kb uploaden ging overigens wél vlot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ccleaner is hét programma om je pc te onderhouden,ruimt alle overbodige troep op die op je pc verzameld word door op het net te surfen en door programma's te gebruiken en te verwijderen. Hier ,kan je hem downloaden. kies uiterst rechts bovenaan Download Latest Version. en hier vind je een handleiding voor het programma.

Laat na het gebruik hiervan het verschil eens weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xsilverwing,

Intussen kom ik nog een gekkigheid tegen die hiermee verband lijkt te houden en waardoor ik mij afvraag of er wel opgefrist moet worden:

Het gebeurd soms (en zonet) dat wanneer ik een prog wil opstarten, hij niet direct reageert.

Hetzelfde is als ik in de browser een pagina terug wil, dan moet ik soms twee keer klikken.

Ook bijvoorbeeld in Gmail, als ik op een van de tabbladen klik, dan reageert hij gewoon niet en vervolgens weer wel.

Dat is toch raar?

Verder wilde ik je Ccleaner-link gebruiken, maar die geeft (bij mij althans) een 404 op.

Hoe is dat aan jouw kant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Door Ccleaner is de boel aanmerkelijk vlotter gaan reageren op input.

Echter, ik blijk een probleempje gehad te hebben met mijn nieuwe router.

Aanvankelijk had ik dit niet door, totdat mijn smartphone opeens niet meer het net op wilde (deze staat binnenshuis automatisch op wifi).

Een reset van de router bleek de oplossing.

Hoe het euvel is ontstaan weet ik niet, feit is wel dat hij regelmatig een dutje lijkt te doen.

Ik zal eens koffie in gaan schenken.

xsilverwing, bedankt voor je moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.