Ga naar inhoud

PC valt uit na een tijdje uit wat ik ook doe ( gamen , internet surfen , .. )


Stijnuw

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen ,

Heb in de bijlage m'n dx Diag gestoken . Mijn probleem is dat m'n pc uitvalt na een tijdje( blue screen of death ) . Temperatuur is niet de redene temperatuur vanmijn processorcores ( blijven rond de 50 °) en grafische kaart stijgt niet boven de 60 ° . De crashes begonnen als ik aan het gamen was was altijd na een uurtje dat deze uitviel , dan met naar oplossingen zoeken is deze nu ook tijdens het websurfen uitgevallen . Heb in mijn logboek gekeken en vond deze 2 fouten iedere keer momenten voor de crash.

1) BRON : WMI Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

2) BRON : Bits-client Kan geen nieuwe BITS-taak maken. Het huidige aantal taken voor gebruiker Mijn PC (3080) is gelijk aan of groter dan de taaklimiet (60) die is opgegeven via het groepsbeleid. Als u het probleem wilt verhelpen, voltooit of annuleert u de BITS-taken die geen vooruitgang hebben geboekt door de fout te bekijken, en start u de BITS-service opnieuw op. Als deze fout opnieuw optreedt, neemt u contact op met uw systeembeheerder en verhoogt u de groepsbeleidtaaklimieten per gebruiker en per computer.

Nog wat extra informatie die misschien kan helpen : - Pc is ongeveer 4 jaar geleden aangekocht heb een 2talmaanden geleden een update gedaan -> Oude onderdelen die er nu nog inzitten zijn mijn moederbord en mijn processor . Wat mijn pc al heeft voorgehad in de 4 jaar . Kortsluiting op grafische kaart ( vernieuwd ) kortsluiting op de voeding ( vernieuwd )

2 Weken geleden kreeg ik ook de melding als ik alt tabde uit een game dat mijn pc trager werkte dan normaal en of ik mijn kleurenschema wou aanpassen ? Dit had ik nog nooit gekregen en venster afgevinkt zodat deze niet meer terug komt .

Moest er nog informatie nodig zijn deze haal ik met plezier af .

mvg Stijn

DxDiag.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit : Vergeten te melden dat soms de pc gewoon bevriest als ik aan het surfen ben of gewoon bezig was op het bureaublad .

Heb er denk ik 3 jaar geleden een SSD geinstalleerd waar ik m'n besturingssysteem heb opgezet . Als ik dan eens het blauw scherm krijg en deze start opnieuw op wil deze ook niet vanzelf booten ! Ik moet manueel invoeren waar deze moet beginnen ofzo . Los dit op door gewoon eens de computer te herstarten . Dan is deze weer goed voor groot uur en blokkeert dan weer. Heb een dag zelf geprobeert met uittesten en proberen te verhelpen en kan zeggen dat als zware taken uitvoer ik een blauw scherm krijg en als ik gewoon aan het surfen ben deze eerder zal freezen . Misschien dat dit helpt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.