Ga naar inhoud

backlight blijft uit na slaapstand


AepozZ

Aanbevolen berichten

Beste(n),

Al een heel eindje laat ik dit probleem gewoon zoals het is, maar dit wordt steeds meer irritant.

Als mijn laptop volledig is uitgeschakeld en ik start hem op, heb ik geen problemen, en werkt de backlight zoals het hoort.

Laat ik hem echter in slaapstand gaan en ik start hem daarna terug op, heb ik wel nog een beeld, maar de backlight doet het niet meer.

Ik heb al in de instellingen van energiebeheer en slaapstand zitten prutsen maar dat helpt ook niet.

Ook de Fn-combinatie om de backlight aan- en uit te schakelen werkt niet. (als de backlight wel werkt, kan ik met die toets wel aan- of uitzetten)

Vroeger, nog bij Windows 7, had ik ook het probleem dat het scherm na slaapstand helemaal niet meer werkte, maar dit kon ik (raar genoeg) verhelpen door mij blind aan te melden en dan Ctrl+Alt+Del te activeren, mijn scherm schoot dan terug aan, +backlight...

Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden.

Mvg,

Timo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.