Ga naar inhoud

[OPGELOST] gaming laptop


Gast

Aanbevolen berichten

hallo iedereen

ik heb zo maar een vraagje.

Zo eigenlijk een halve droom, en ik weet niet zeker of ik die ga waar maken...

maar ik zou eigenlijk een laptop willen.

Een laptop met een iets of wat deftige snelheid en grafische kaart.

Een laptop waar ik toch de meeste games op kan spelen. Eén die niet steeds haperd.

Maar ook één die zeker niet duur is.

Eventueel via ebay ofzo.

ik dacht eigenlijk zelfs onder de 400 euro, maar dat klinkt percies weinig voor een laptop.

Iemand wat tips/info/voorstellen hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor 400 euro ga je geen game laptop kunnen halen, zelfs geen 2ehands...

voor een nieuwe game laptop ga je toch echt een kleine €1500 voor moeten betalen (voor nog niet eens zulke schokkende prestaties)

ik raad aan (als ik mag) dat je een game pc koopt... oke je kan hem niet meenemen.. maar dan ben je met €700 of €800 euro wel helemaal klaar en heb je een mega pc! (alleen de kast dan met hardware)

Link naar reactie
Delen op andere sites

400€ voor een laptop lukt als je er een kantoorlaptop voor wil kopen, maar voor games kan je met 400€ inderdaad niets beginnen. Een goede videokaart in een laptop alleen kost al meer dan 400€ en dan moet je nog de rest van de laptop erbij hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff, ja had wel zoiets verwacht

ik heb wel een pc, die staat op mijn kamer. Daar heb ik een draadloze netwerkkaart ingestoken, maar daar heb ik niet zo'n goed ontvangst. En beneden is er geen plaats.

Vandaar dacht ik aan een laptop.

Maarja, over de 1000 euro ga ik voorlopig niet uitgeven, omdat ik in het kort toch wel wat geld zal moeten uitgeven voor een wagen te kopen.

Toch bedankt beide ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.