Ga naar inhoud

Foutmelding installeren nieuwe drivers


thepjpollie

Aanbevolen berichten

Goeiedag

Ik speelde op mijn vaste computer games.

Maar ik had BSoD, dus moest ik opstartherstel doen om dat op te lossen, dus ik heb dat gedaan.

Gelukkig genoeg is dat gefixed. Maar ik kan geen enkele game meer spelen, ik denk dat het komt omdat ik geen nvidia heb.

Maar wanneer ik het wil installeren komt er 'Foutmelding installeren nieuwe drivers'.

Mijn specs:

Moederbord : Asus P7P55D-E

Chipset : Intel P55

Processor : Intel Core i5 750 @ 2666 MHz (max : 3216)

Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )

Videokaart : Standaard-VGA grafische adapter

Harde Schijf : Seagate ST3320613AS ATA Device (320GB)

DVD-Rom Station : ATAPI iHAS124 Y

Monitor Type : ProView Technology CY765 - 17 inches

Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter

Netwerkkaart : Ralink Technology RT2800 802.11n Wireless LAN Card

Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)

DirectX : Versie 11.00

Windows Performance Index : 5.9 AAN 7.9

ALVAST BEDANKT!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag thepjpollie,

:welkom:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed voor heb is er een aparte videokaart aanwezig in je PC.

Ik zou graag het merk, model en modelnummer weten.

Naar welke datum heb je dat herstelpunt terug gezet?

Indien toen de drivers voor videokaart correct aanwezig waren zou dat na het terug zetten ook zo moeten zijn.

Had of heb je nu nog andere problemen op die PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Speccy ( zie bericht 2) blijkbaar niet uitvoeren om bepaalde redenen.

In speccy kunnen we o.a. zien om welke videokaart het gaat.

Als je voor het merk/ model van je videokaart de PC kan openen en kijken is de PC toch bij jouw aanwezig en kan je toch ook Speccy uitvoeren of zie ik het verkeerd? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gegevens van specs en al had ik gisteren verzameld, ik zit momenteel op een andere computer wat dus niet mogelijk is.

Ik kan mijn computer van afstand bedienen, maar de PC is in slaapstand gevallen dus kan ik hem momenteel niet bedienen en moet ik wachten tot vanmiddag :s

Toch ALVAST BEDANKT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus moest ik opstartherstel doen om dat op te lossen, dus ik heb dat gedaan.

Gelukkig genoeg is dat gefixed. Maar ik kan geen enkele game meer spelen

Zijn het geïnstalleerde games die zich dus op je harde schijf bevinden of......?

Wat loopt er fout als je een spel wil spelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.