Ga naar inhoud

Firefox stottert of hapert


Donn

Aanbevolen berichten

als ik met muis of invoer van tekst wil werken op elke internet site via Firefox, dan loopt de ingevoerde tekst 3 seconden achter. Hetzelfde met verplaatsten vd muis.

met chrome heb ik dit nooit.

ik werk met note asus eee 1201 ha.ik

heb niet lang geleden een reset uitgevoerd

ik

bewaar de meeste programmas op de D schijf is dat een probleem ?heeft het ermee te maken dat ik ook dit vertraging heb bij afspelen van films rond 2GB ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn melding onder onderwerp "Multimedia en firefox problemen" betreffen misschien wel hetzelde probleem.

Helaas is hier nog niets in verbeterd.

deze discussie sluiten. Als mijn "Multi media "probleem is opgelost, kan ik later naar firefox kijken. Bij storing alsnog een nieuwe vraag deponeren.

bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.