Ga naar inhoud

Internet valt steeds weg


wietske

Aanbevolen berichten

je kpn experia box is een modem en een router in een :)

gezien torrents in 98% van de gevallen onder illegale activiteiten vallen helpen wij hier niet mee.

maar gezien het nu niet gaat om het hoe, wat of waar te downloaden is het ok.

het zou makkelijk zijn als u aangeeft welk programma u gebruikt om te downloaden.

en ook het abbonement dat u heeft zou prettig zijn om te weten.

ik gebruik zelf µtorrent waarin je de instellingen gemakkelijk kan wijzigen met de volgende stappen.

opties --> instellingen --> verbindingen

daar kan je instellen met wat voor een snelheid hij mag gaan.. ik stel voor dat je dit wat langzamer zet dan dan je eigenlijke verbinding is.

daarna druk je op Bittorrent, en ook hier verlaag je de waardes ietsje

en als laatste bij queue verlaag je de waardes zodat er niet te veel in een keer open staan.

nogmaals.. let op dat wij hier NIET mogen, en NIET zullen helpen als het om illegale activiteiten gaat.. we kunnen u bij dit hoogstens helpen om te voorkomen dat u weer redelijk op internet kan zonder dat het steeds uitvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan je snelheid zal het niet liggen ;) dus aan die instellingen hoef je niets te veranderen.

ik stel voor dat je eventjes een minuutje de stekke ruit je modem haal, dan heeft hij een lichte reset.

probeer het dan nogmaals.

heb je misschien andere computers in je netwerk? of zit je met 1 pc?

anders kan je proberen een bestand over te zetten naar een andere pc.. als hij hier ook stottert dan is er dus iets fou met je experia box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.