Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hi

neen lukt niet .begrijp het niet telenet weet ook geen oplossing , op de iMac is er ingesteld kopie op de server plaatsen en op de windows ook , op de ifone kan ik geen pop 3 instellingen ingeven juist smpt instellingen

als ik een mail verwijder op de 7 kan ik deze nog ontvangen op de iMac maar mail ontvangen op de ifone en later openen op 1 van de 2 computers lukt niet want is dan verwijderd van server

we zoeken verder na 2 dagen

kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kurt,

op de ifone kan ik geen pop 3 instellingen ingeven juist smpt instellingen

Ik heb net een test uitgevoerd, een e-mailadres van een ISP toegevoegd bij mijn iPhone.

Op de iPhone het e-mailadres ingesteld als IMAP (dus geen POP).

Een test e-mailbericht gestuurd, op de iPhone het test e-mailbericht verwijderd en bij Windows 7 pc blijft het test e-mailbericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kurt,

Probeer het volgende:

(iPhone) Instellingen >> E-mail, contacten, agenda’s >> Nieuw account >> Anders >> voeg account toe

post-41531-1417705670,2086_thumb.png

>> Gegevens invullen >> Volgende

post-41531-1417705670,2598_thumb.png

Als het goed is staat het automatisch al op IMAP.

post-41531-1417705670,3037_thumb.png

Daarna verder met het invullen van de gegevens Server Inkomende - en Server Uitgaande Post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.