Ga naar inhoud

Need some rating


Aanbevolen berichten

pralines!:love:

1) assortiment werkt (nog?) niet

2) zou je kunnen kijken om dat kaartje dynamisch te maken (vb met de google kaart, dus dat mensen ook van daar kunnen kijken waar het juist in brugge ligt)?

verder net, overzichtelijk & de info die je nodig zou kunnen hebben staat er ook op.

goed gedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

netjes!.

Google maps nog even importeren..

En er zit toch nog een foutje in:

zodra je op de homepagina zit, geeft hij het linkje van assortiment als index.html#

zodra je op de openingsuren pagina zit, ,geeft hij het linkje van assortiment als uren.html#

(hij pakt dus de link van op welke pagina je zit, en deze zet hij daarin).

Voor de rest is het om spam tegen te gaan niet verstandig om in de contactpagina de functie mailto: te gebruiken! Dit wordt door google uitgelezen en wordt spam naar toe gestuurd. (zodra een spammer dit te weten komt).

Het beste is een formuliertje toevoegen met onderwerp en bericht en desnoods de naam van de verzender en emailadres. En dit met een externe PHP pagina te laten verzenden. (of via formmail.pl)

en even een 404 pagina importeren in plaats van de standaard 404 pagina (die engelse)... Dit maakt het ook al mooier voor gebruik!.. (dit kan met .htacces bestanden, ff googlën en je hebt het).

Ik hoop dat je zo weer een beetje verder kan :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk trouwens nu op dat je afbeelding van de locatie een link heeft die met een margin van 160px van links werkt..

Verander dit eens in een padding van 160px.

dan krijg je niet dat je linkje helemaal vanaf die lijn weergegeven wordt.

(dit kun je controleren door even in de firefox 3 browser de afbeelding te proberen te verslepen. Je ziet dan rode stippeltjes die helemaal tot aan de lijn lopen die het menu van de site afscheid).

De tekst onderin (designed by:) ook even ietsje groter maken, dit is in firefox bijna niet te lezen) Gebruik in plaats van 8px 10pixels ofzo, dit is ook nog goed te lezen.

Mooier is je openingsuren in een tabel te zetten. zodat het netjes gerangschikt staat.

Misschien zou je (als daar vraag voor is) "broodkruimels" kunnen gebruiken. Dit is voor dieper gelegen pagina's heel handig.

bijvoorbeeld als je een linkje in een linkje in een pagina hebt. kun je dit bovenin laten weergeven:

Hoofdmenu -> Link 1 -> Link 2

(zodat ze snel kunnen navigeren zonder de 'vorige' knop te gebruiken).

Voor de rest gebruik ik bijna geen id's voor in mijn stylesheet, maar classes, zo heb je maar 1 keer iets te programmeren. En kun je dat later weer terug gebruiken.

zo hoef je dus voor elke taal maar 1 stylesheet te gebruiken.

Classes zijn voor alles toegankelijk

Id's zijn maar voor 1 ding toegankelijk.

Voor de rest is hij netjes in elkaar gezet, en ALS ik nog iets heb om op of aan te merken, zal ik het zeker vertellen. :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.