Ga naar inhoud

DirectX


dj_ke

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb onlangs DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final. Maar nu blijkt dat die DirectX 10 niet goed is voor mijn PC. Ik heb die dus verwijderdt met de uninstall die erbij zat. Daarna ging ik DirectX 9 terug te instelleren, maar die installeert niets.

Ik heb dus een programma gezocht dat DirectX 10 kon verwijderen. Het noemt dxerad. Deze heeft dus alles verwijdert en heb mijn PC opnieuw moeten opstarten.

Ik heb daarna DirectX 9 (van hier op het forum) gedownload en proberen te installeren. Maar hij geeft telkens deze fout:

DirectX%20setup%20fout.bmp

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, want nu lan ik geen muziek meer spelen enzo.

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen die DirectX 10 opnieuw willen installeren, want ik kan geen spelletjes spelen, geen muziek, geen MSN,...

Deze setup heeft hij wel volledig uitgevoerd zonder problemen, maar het doet nog steeds niets....

Zou ik het misschien kunnen terug krijgen met systeemherstel? Dat zal wel niet zijn zeker??

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou een systeemherstel kunnen doen.

doe hierna een cleanup met een programma zoals Ccleaner (register schoonmaken)

je kan hierna eens zien of je hem nogmaals kan verwijderen, daarna nogmaals helemaal schoon maken met Ccleaner.. ook oude bestanden verwijderen.

ga hierna op zoek naar oude mappen van DX10 en verwijder deze handmatig.

pak hierna een spel, steek deze in de pc

verken de cd/dvd en start vanuit hier de direct x setup

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit kan ik niet uitvoeren. Hij zegt altijd: Windows kan het bestand niet vinden,....

Binnenkort ga ik wel een nieuwe grafische kaart kopen, maar ik krijg direct X niet meer geïnstalleerd.

Volgens Everest staat er nu versie 2.0 op maar daar is niet veel van te merken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

DirectX 2.0 bestaat volgens mij niet eens...

De grafische kaart die je nu hebt is toch onboard?

Weet je welke versie ervoor opstond?

Ik zou gewoon een losse kaart gaan halen, dan zal DX wel willen installeren.

Want met die videokaart die ernu inzit kan je niet gamen....

En als je niet gamed moet je ook eigenlijk geen DX10 hebben.

De huidige grafische kaart kan DX9.0c aan als ik het goed heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grafische kaart is inderdaad onboard en inderdaad niet geschikt voor gaming met zijn 64 MB geheugen

Deze grafische kaart heeft altijd gewerkt met versie 9 van direct X. Maar hij kon bij 18 Wheels of Steel geen direct X aanduiden. Ik kwan dan vaak op internet tegen om direct X te upgraden. Hierbij kwam ik dus bij directX 10 terecht, wat mijn kaart dus niet aankon.

Maar als ik dan een nieuwe kaart heb ga ik ook mijn computer een helemaal leeg gooien. Dit zal vrij snel moeten gebeuren want ik kan niets doen buiten internet, msn en dat is het zowat. geen muziek, spelletjes,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.