Ga naar inhoud

ad.nl wil niet uploaden


vtveen

Aanbevolen berichten

Helaas, helaas: bij mij staat echt niets wat betreft ABP rechts bovenaan in het Firefox scherm. Ik begin te vrezen dat het te maken heeft met een eerder probleem (zie onder) dat ik had/nog steeds heb met Disconnect; ook daarvan zie ik nooit het icoontje - zoals ik dat oorspronkelijk wel had - op het scherm.

Disconnect probleem: http://www.pc-helpforum.be/f171/probleem-bij-downloaden-van-disconnect-me-67682/index3.html#post448661

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nu wel wat veranderd:

- ik heb de icoontjes van zowel Disconnect.me las ABP gevonden en zichtbaar weten te maken.

- bij AD.nl heb ik een aantal filters - weet niet precies welke - verwijderd en ik krijg nu wel weer de pagina (inclusief advertentie, maar die neem ik maar voor lief)

- Disconnect.me is nu een zwart icoon; kan me nog herinneren dat dat oorspronkelijk groen was. Het programma is ook niet actief en lijkt niets te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.