Ga naar inhoud

[OPGELOST] gratis host met grote file size limit


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ja, zoals de titel al zegt, zoek ik dus een gratis host met ftp toegang waar de file size limiet niet zo rot klein is.

De meeste gratis hosts hebben daar een limiet op staan, waardoor je grotere bestanden niet kan uploaden.

grtz,

fb

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou misschien kunnen werken via Rapidshare? Daar kan je grote files zomaar zetten, maar dat heeft niet direct FTP toegang (maar er zijn wel tools voor geschreven die het ongeveer FTP-achtig maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een tijdje met rack111.com gewerkt...

Deze bood (en bied) 3 GB aan webspace aan, 5GB datatravel... is gratis... en het enige beetje reclame staat onderin je website...

Het enige wat ik daar minder aan vindt, is dat de server er af en toe uit ligt... dus dat je gegevens een halve dag MISSCHIEN niet te raadplegen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhm search functie mss ff gebruiken hier zijn al 100den topics over gemaakt

maar ik heb vroeger altijd Free Hosting, Paid Hosting, Reseller Services & VPS Servers : Byet Internet gebruikt heeeel goede hosting en gratis

mvg.zero

ja, maar die hebben allemaal een file limit van 2 of 3 mb, en daar ben ik niet zoveel mee.

ik gebruik nu die rack111, die leroy zei, en die heeft 8 mb file size limit heb ik ondervonden. Daar kan ik al wel iets met doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.