Ga naar inhoud

[OPGELOST] Downloaden met Bittorrent


Shanil

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst bittorrent geinstalleerd. Ik heb windows vista business. IK heb upc 10 mbps downloadsnelheid.

De torrents die ik download komen niet hoger dan 25 kb/s. Een op de honderd keer is het 90 kb/s, maar dat is wel het maximum. Bij anderen zie ik download snelheden van 500 kb/s soms wel 1 mb/s. Ik moet vast wel iets aanpassen, maar ik kom er niet echt uit.

Heeft iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De huidige torrents hebben zo ongeveer minimaal 1500 peers tot 3000 peers. Ik ben ook geen leecher ofzo. Ik bied ook genoeg data zelf aan. (upload/download ratio 4:1 ).

Maar met die peers zou je toch wel een hogere snelheid moeten kunne halen.

p.s. Ik kies ook altijd torrents met minimaal 500 seeders. maar de huidige hebben echt minimaal 4000 seeders. ( ze hebben ook wel veel leechers )

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is jouw upload & hoeveel upload mag je van je provider genereren? Als ik maximaal upload dan zakt m'n download ook enorm in...

Hoeveel torrents laat je tegelijk downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn upload van de provider is 2 mbps. (ik weet het niet zeker. Ik heb nog de oude chello classic) De upload bij bittorrent is altijd hoger dan me download. Upload is nu 400 kb/s. Ik laat ook inderdaad maximaal uploaden.

Ik laat op dit moment ongeveer 5 torrents tegelijk downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cap je upload eens op 200kbyte/sec

De kans is namelijk heel groot doordat je maximaal je upload gebruikt dat je snelheid op je download daar enorm van onder te lijden heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

500kb/s met een Torrent haal ik ook bijna nooit hoor...

Werk je met draadloos internet?

Als dit het geval is moet je eens kijken, naar "Portforwarding".

Er staat hier een goede handleiding over, als je geen draadloos internet hebt, slaag dit maar over ;)

Download anders eens voor heel even een linux distro...

Voor een minuutje ofzo, deze hebben een heel hoge downloadsnelheid, als jij ook een hoge snelheid haalt dan is het in orde, zo rond de 1.5mb/s zou je moeten krijgen.

Torrents gaan echt nooit snel hoor, dat is door de leechers.

Je moet zoveel mogelijk Seeders hebben, en zo weinig mogelijk leechers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dat downloaden haal ik max 1,1 mb. Maar dat is niet raar dus.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik genaaid wordt door upc.:s

Een andere woordkeuze zou wel gepast zijn hier, gelieve hierop te letten ;)

Torrents zijn nu eenmaal niet zo snel, veel kan je er niet aan veranderen.

Maar download je via draadloos internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.