Ga naar inhoud

Computer valt uit


Aanbevolen berichten

hoi,

Ik zit met een vervelend probleem, mijn computer valt regelmatig uit, het scherm is dan direct volledig zwart en hij schiet dan direct terug in gang, maar start niet terug op. met in gang schieten bedoel ik dan dat de ventilators terug beginnen te draaien en de hd maakt ook een beetje lawaai, dus ik denk dat die dan ook wel iets doet. het scherm blijft dan zwart.

Na een aantal keren de stekker uit te trekken en terug in te steken start hij ineens wel terug volledig op en draait hij voor even terug normaal.

de temperaturen in mijn case zijn niet te hoog (voor zover ik weet toch, ik zet er vanonder een logje bij) en stof verwijder ik ongeveer elke maand.

Mijn (totaal ongefundeerde :)) gok is dat het aan de voeding ligt, maar ik heb geen reserve om te proberen en ik zou voor ik er een ga kopen toch eens willen horen van kenners of zij geen idee hebben omdat ik toch liever niet voor niets onderdelen ga kopen.

hier alvast wat info, en dank bij voorbaat!

Summary

Operating System

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

CPU

Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 43 °C

Sandy Bridge 32nm Technology

RAM

6,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Motherboard

Acer Aspire M3920 (CPU 1) 45 °C

Graphics

E2541 (1920x1080@60Hz)

1024MB NVIDIA GeForce 405 (Sapphire/PCPartner) 55 °C

Hard Drives

932GB Western Digital WDC WD1001FAES-22W7A0 (SATA) 34 °C

Optical Drives

HL-DT-ST DVDRAM GH60N

MagicISO Virtual DVD-ROM0000

MagicISO Virtual DVD-ROM0001

MagicISO Virtual DVD-ROM0002

Audio

Realtek High Definition Audio

Operating System

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Computer type: Desktop

Installation Date: 17/08/2011 18:22:58

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.