Ga naar inhoud

Error bij herinstallatie Coreldraw X3


Karina

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Ik werk reeds geruime tijd met windows vista ultimate 64.Ik heb coreldraw X3 werkend gehad op mijn pc en nooit geen probleem mee gehad, nu wil ik Corel X3 terug opnieuw installeren op diezelfde pc en ik krijg steeds de foutmelding:"kan geen verbinding maken met netwerklocatie...."Reeds contact gezocht met Corel, maar helaas tot op heden nog geen antwoord.Ik heb zelfs alles wat van corel op mijn pc stond(ook register) leeggemaakt, anti-virus uitgeschakeld, firewall uitgeschakeld, internet uitgetrokken....Bij installatie op een pc met windows XP lukt de installatie wel.(helaas geen optie, is pc van iemand anders)De proefversie van Coreldraw X4 werkt wel op mijn vista.Ik hoop langs deze weg iemand te vinden die hetzelfde heeft voorgehad of iemand anders die mij op weg kan helpen om dit probleem opgelost te krijgen.Dank, Karina:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwijder alles van coreldraw x3 (dus andere programma's kunnen wel blijven)

maakt u de pc eens schoon met een programma gelijk als Ccleaner (of dit programma zelf)

doe een opschoning van de bestanden en daarna een van het register.

probeer hierna opnieuw coreldraw x3 te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwijder alles van coreldraw x3 (dus andere programma's kunnen wel blijven)

maakt u de pc eens schoon met een programma gelijk als Ccleaner (of dit programma zelf)

doe een opschoning van de bestanden en daarna een van het register.

probeer hierna opnieuw coreldraw x3 te installeren.

Yannick,

Dit heb ik allemaal al gedaan, maar helaas,........

Toch al bedankt, sugesties blijven welkom.

Karina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.