Ga naar inhoud

easyUS cloon volkomen mislukt


Guy

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had mijn oude primaire aktieve schijf (met win7) gekloond naar nieuwe schijf , even groot 500Gb. Deze nieuwe schijf was geformateerd in standaard NTFS gewoon primair 1 partitie. ( Misschien had ik daar primair aktieve schijf opstartbaar moeten doen?). Ik dacht dat dit niet uitmaakte omdat clonen toch letterlijk alles copieren is.

Ik heb dit gedaan "disc to disc" en afsluiten onmiddellijk bij beeindigen van de cloon. Duurde iets meer dan half uur. Sector by sector heb ik niet aangevinkt omdat men me gezegd had dat dit vele uren kan duren. Tijdens de cloon niks speciaals gemerkt.

Dan oude schijf door nieuwe gewisseld en tevens 2de schijf 500Gb ook vervangen door 1Tb, tevens ram van 4 naar 8 Gb (dat is het enigste dat lukte van eerste keer.)

Ik start op : <bootmgr missing> Om bootmanager te fiksen en opstart-procedure , neem ik originele win7 installatieschijf en via herstel dit op te lossen. Windows nergens te vinden, op geen enkele manier. Dan opdrachtprompt

<Bootrec RebuildBcd> gevolg niks gekort. Echte ramp is het niet, ik wissel terug door oude schijf, gevolg "bootmgr missing". Terug installatieschijf, herstel bootprocedure , in 1 minuut was dat opgelost.

Alles terug perfect inorde , tweede nieuwe schijf perfect in orde , RAM een mooie 8Gb.

Maar ik zit terug met mijn oude schijf met win7 op. Ik ben niet va,n plan het op te geven.

Maar wat misdoe ik????????

Hartelijk dank, Ik zou graag alles terug willen proberen maar dan met proper wit blad.

Hartelijk dank als je me kunt helpen.

clonen gedaan met USB3 docking station

aangepast door Guy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de aanhouder wint , alles vanaf 0 herdaan , en ik klap nu vanaf een nieuwe harde schijf.

Misschien was het er wat veel aan van gelijktijdig mijn 2de harde schijf door een nieuwe te wisselen.

Eerste werk mijn virusscanner handmatig de laatste nieuwe updates laten downloaden dan even gezocht naar win-updates, maar er waren er geen.

Dus als je wiondows perfect in orde is, super ding dan dat clone programma van easyUS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.