Ga naar inhoud

scherm valt uit


Aanbevolen berichten

halo

2 weken geleden heb ik een nieuwe pc gekocht

ik wilde Star Wars - The Old Republic spelen maar mijn scherm valt steeds uit nog voor ik kan beginnen

scherm zegt ; no signal en gaat daarna gewoon uit mijn pc blijft draaien

kan iemand mij helpen

spc;

Processor:

CPU/Core i7-4770 3.40GHz 8M LGA1150 BOX Intel

Moederbord:

MB Z87-K Intel Z87 1 x PCIe 3.0 C2 Asus

Geheugen:

Valueram/16GB 1600MHz DDR3 CL11 DIMM x2 Kingston

Videokaart:

E/ VGA GF GTX770 DC2OC 2GB DDR5 PCIE 3.0 Asus

SSD:

HDD Caviar BLK 1TB 3.5 SATA 6Gbs 64MB Western Digi

Voeding:

Builder Series CX 750 Watt ATX EU Corsair

Behuizing:

Nine Hundred Two V3 Antec

windows

WINDOWS 7 HOME PREMIUM 64 BIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, heeft die computerzaak de installatie gedaan of jij?

Als je pc nog maar 2weken oud is , breng die computerzaak dan best op de hoogte van die fout. Als je merkt dat ze moeilijk ddoen of je niet echt willen helpen laat het dan even weten.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit het Speccy logje valt niet gelijk iets op wat je probleem zou kunnen veroorzaken.

Zoals in het bericht hierboven, heb je de pc zelf geassembleerd en geïnstalleerd? Anders zou ik eens contact op nemen met de pc winkel waar je jou pc gekocht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.