Ga naar inhoud

PC Freeze tijdens gaming of te hoge processen


Aanbevolen berichten

Excuses voor het late antwoord, komt door de examens. Dus ik heb gedaan wat u vroeg en ik heb de label geanalyseerd. Toen ik de case had geopend dacht ik van: laat ik mijn PSU maar testen en dit heb ik ook gedaan aan de hand van een multimeter.

Het resultaat: (12V= 11.800V, 3.3V=3.36V, 5V=5.06V) ongeveer. De waarden toen dus aan dat er niks mis is met mijn PSU. Dus ik heb alle kabels er opnieuw in gestoken en mijn pc werkte plots perfect. Ze was sneller, een opstartgeluide binnen de PC verdween gewoonweg en ik heb zelfs gen BSOD's en freezes meer. Ik weet niet exact hoe ik het gedaan heb, maar het is me gelukt! :D Ik peins dat de kabels verwisselen heeft geholpen.

Het is opgelost dus en bedankt voor alle moeite! Zonder u had ik de case niet eens geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de feedback :top:

Dan lijkt het erop idd dat er een slecht contact of iets dergelijks in het spel is geweest.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door

een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.