Ga naar inhoud

mobistar everywhere / e-mail


odil

Aanbevolen berichten

In vergelijking met ADSL / Telenet via de kabel trekt je snelheid op niets om maar te zeggen, aangezien die 7.2 megabit gewoon niet gehaald wordt. 10 seconden voor een website is namelijk écht niet meer van deze tijd, als ik 2 seconden moet wachten en het ligt aan mijn internetverbinding hang ik al bij telenet aan de lijn ;)

Wat het belangrijkste is om in de gaten te houden is echter je datavolume; je krijgt maximaal 1 gigabyte per maand.

Als je dus bijvoorbeeld je Vista opnieuw installeert en alle updates binnenhaalt, dan mag je die maand niet meer surfen of je betaalt 8c per gedownloade megabyte. Dit moet je dus écht goed in de gaten houden; als ik namelijk mijn maandelijks dataverkeer op zo'n verbinding zou gebruiken (50 gig) dan krijg ik achteraf een rekening van nét geen 4000€ voorgeschoteld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest mijn vaste pc op de kabel ook zo traag werken dan hangde ik ook aan de telefoon geloof me.

Maar dit is een inbelverbinding en dus kan je niet verwachten dat het even vlug gaat dan je kabel.

Het is ook niet voor dagelijks gebruik want je kan inderdaad niet veel downloaden of je zal je blauw betalen.

Ik heb de abo van 30 euro per maand en daar heb ik 3 of 5 Gb aan datavolume, zou het eens moeten nazien.

Voor mij genoeg want ik download niets met everywhere, daarvoor heb ik mijn telenet ;)

Ik gebruik de everywhere enkel op het werk en voor mij is het goed al kan het inderdaad beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik woon in Dilsen_Elen(Limburg) signaal is te zwak. Ik heb al naar de technische dienst gebelt en inderdaad ze hebben getest ,conclusie niets aan te doen.Schoon Héé. 30 Euro voor antiek internet. Zoveel blabla op de tv reklaam van hier en daar. Mensen voor het gek houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je mij eens het nummer geven van de technische dienst want op de website staat die denk ik niet. daar staat ook geen mail adres. (mag pb)

Het is een schande dat mobistar 30 euro durft te vragen voor zo een brol, ik heb er geen andere woorden voor.

Nog 7 maanden en dan is mijn contract ten einde en dan hoef ik het niet meer.

Veranderen van pagina duurt hier soms tussen de 60 en de 120 minuten en dat voor 30 euro in de maand, sorry hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.