Ga naar inhoud

[OPGELOST] mobiel internet


odil

Aanbevolen berichten

hallo,

Als ik onderweg ben maak ik gebruik van mobistar everywhere.

5 dagen heeft dat zonder problemen gewerkt tot ik op een website aan het surfen was en plots de verbinding was verbroken.

toen ik opnieuw wilde inlogen werkte dit niet meer want ik kreeg geen verbinding meer.

ook na 20 maal proberen krijg ik geen verbinding meer.

Ben zopas naar mobistar geweest en heb daar een andere usb stick (modem) gekregen maar ook dit werkt niet.

Toen dacht ik om de software eens te verwijderen uit mijn confiuratie maar daar kan ik het niet verwijderen omdat everywhere nog actief was en dat is nu mijn probleem.

Kan ik ergens zien of everywhere actief is en hoe sluit ik het af ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan kijken via ctrl-alt-delete, taakmanager en daar in de processen die lopen kijken of mobistar everywhere nog actief is.

Indien wel, dan kan je daar de taak beëindigen en dan zou je terug moeten kunnen starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het snelle antwoord Master.

Na 2x mijn pc her op te starten kon ik opeens toch de software verwijderen.

Dan de nieuwe everywhee modem geinstaleerd wat eigenlijk de oudere modem is uit hun reeks (de witte) want met de nieuwere versie (de zwarte stick) niets dan miserie..

De witte werkt voorlopig zonder probleem en 10x sneller.

Mijn dealer zei dat als je met vista werkt beter is om de witte en dus de oudere versie van de stick te gebruiken omdat de zwarte nogal problemen kan geven en dat heb ik nu ondervonden.

Ik dacht ik laat dit hier even weten mochten er nog mensen problemen hebben met hun everywhere stick ;)

Voor mij is dit probleem dus opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.