Ga naar inhoud

TP-Link PowerBank 10400mAh, voor slechts €30?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ben momenteel op zoek naar een powerbank om mijn smartphone in de auto mee op te laden als we op reis vertrekken. Mijn oog was op dit model gevallen van TP-Link, maar de prijs is zo laag voor de capaciteit die het heeft? Als ik ga zoeken naar andere merken, kom ik al gauw uit op prijzen die in de €100 lopen voor deze capaciteit. Iemand die me kan vertellen of dit een deftige aankoop zou zijn?

Link: bol.com | TP-LINK TL-PB10400 10400mAh Power Bank,TP-LINK | Computer

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Slechts" €30 ? ... hetzelfde toestel koop je bijvoorbeeld in Duitsland voor nog geen €23.

Reviews heb ik er niet over gevonden, maar globaal gezien produceert TP-Link geen slecht materiaal ... bovendien heb je garantie.

mijn smartphone in de auto mee op te laden als we op reis vertrekken.

Lukt dat niet met een adapter sigarenaansteker -> USB, wat je voor minder dan €10 kan kopen en zelfs door sommige firma's (met hun reclame / logo erop) gratis wordt weggegeven ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus:

Ah? Zelfs voor eentje met een hogere capaciteit? Hier is een voorbeeld: Reviews over de A-Solar Xtorm AL360 Power Bank 11000 mAh - Pagina 1 - Gesorteerd op meest populaire - PDAshop.be Deze is 11000mAh en dat voor de prijs van €70, terwijl die van TP-Link iets minder heeft en maar €30 is. Vanwaar het prijsverschil vraag ik mij dan af.

Sigarenaansteker is geen optie, is al gereserveerd voor onze koelbox en GPS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het prijsverschil kan o.a. te verklaren zijn door de winstmarge, de productiekost, merkpolitiek en de kwaliteit.

Heel wat auto's beschikken over 3 tot 4 sigarenaanstekers, maar ik vermoed dat je dat dan wel gecheckt hebt ... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alright, dan wordt het deze. Goeie prijs voor 5 keer mijn telefoon herladen! Onze auto heeft er jammer genoeg maar 2, maar goed we gaan een roadtrip doen en kamperen etc. dus elektriciteit zullen we niet altijd tot onze beschikking hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wensen wij jullie alvast een fijn verlof ! ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.