Ga naar inhoud

Hulp nodig bij normalisatie


jvuz

Aanbevolen berichten

Hallo,

om bij ons op het werk een beetje de geschiedenis van de pc's bij te houden, zouden we een kleine databank willen maken in Openoffice. Het probleem is ligt eigenlijk bij de normalisatie, daar ik daar niet zo sterk in ben. We hebben al wel een formuliertje opgesteld dat we zouden willen gebruiken achteraf. En ik denk dat dit formuliertje wel handig zou kunnen zijn om een normalisatie op toe te passen.[ATTACH]1293[/ATTACH]

Wie kan ons helpen met deze normalisatie?

Alvast bedankt,

Jvuz

formulier history.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik op mijn stage om alles te inventariseren een iets ander formuliertje.

dit is redelijk beknopt.. maar dit kan dan ook wegens het alleen maar aanwezig zijn van dell systemen die allemaal het zelfde zijn. en er dus eigelijk maar een paar dingen van elkaar afweiken.

ik weet niet hoe dat precies bij u zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons informatica park is zo verschillend. Als je zowel hardware als software in acht neemt, zijn er bij ons geen 2 pc's hetzelfde. Ik weet dat dit formulier niet zo uitgebreid is, maar voorlopig is dit voldoende voor ons. Wat heb jij dan nog extra in het formulier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.